amirfarhang mazadi
amirfarhang mazadi

عمومی


من ایرانی نیستم....

من ایرانی نیستم چون نامم عربی است
من ایرانی نیستم چون وقتی بدنیا آمدم در گوشم اذان عربی خواندند
من ایرانی نیستم چون روزی که به مدرسه رفتم پدر و مادرم قرآن بالای سرم گرفتند و در مدرسه آیین محمد را به من آموختند
...
نه گفتار نیک و کردار نیک و گفتار نیک
من ایرانی نیستم چون وقتی ازدواج کردم به آیین عربها و با زبان عربی ازدواج کردم
من ایرانی نیستم چون هزار کیلومتر راه را طی میکنم تا به پا بوس امام هشتم شیعیان و نواده پیامبر اعراب بروم
اما آنسوتر آرامگاه فردوسی نمی روم
من ایرانی نیستم چون اعیاد من فطر و غدیر و مبعث را تبریک می گویم و شاد باش می شنوم
اما نمیدانم جشن سده چه روزیست
من ایرانی نیستم چون دهه محرم سیاه می پوشم و با سر و روی گل آلود عزادار خاندانی می شوم که سرزمینم را گرفتند ، مردانش را کشتند و زنانش را به غنیمت بردند
اما روز مرگ بابک خرمدین را نمیدانم
من ایرانی نیستم چون حرف که می زنم بیشتر به عربی می ماند تا فارسی
من ایرانی نیستم چون عربها _ پ _ ندارند و من می گویم فارسی نه پارسی
من ایرانی نیستم چون در کشوری دنیا آمدم که روی پرچشمش عربی نوشته شده
من آرزوی ایرانی بودن هم ندارم چون آنقدر دست نیافتنی است که آرزویش هم نمی توان کرد
من حسرت ایرانی بودن دارم



نظرات شما عزیزان:

کمند
ساعت9:55---10 مرداد 1391
وبلاگت خیلی عالی عزیزم
پاسخ:مرسی


یاصر
ساعت13:14---31 تير 1391
خیلی عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 24 تير 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
amir_mazadi@yahoo.com

 

amirfarhang mazadi

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان amirfarhang mazadi و آدرس amirfarhang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

لپ تاب
..
من ایرانی نیستم....
hp
لپ تاب دل

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 5720
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

موس